Фізична особа підприємець Зограб'ян Катерина Михайлівна що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 16.04.2024, №2010350000000541404 (далі – Виконавець) пропонує необмеженому колу фізичних осіб (далі – Клієнт), разом іменуються – Сторони, укласти договір про надання консультативно-інформаційних послуг, навіщо публікує цей Договір публічної оферти (далі – Договір).Відповідно до ст. 633, 634 641, 642 Цивільного кодексу України, цей Договір є публічним договором та договором приєднання, та його умови є однаковими для всіх Клієнтів.
1. Для цілей цього Договору використовується наступна термінологія:Клієнт – фізична особа, яка досягла 18 років, має повну дієздатність, та приєдналася до цього Договору шляхом оплати Послуги.Послуги - консультативно-інформаційні послуги, послуги коучингу згідно з визначенням, яке надає Міжнародна федерація коучингу. Послуги Коучинга не є послугами з психотерапії, в т.ч. послугами психологічного консультування чи психологічного тренінгу;Міжнародна федерація коучинга - Міжнародна федерація коучинга (ICF, International Coach Federation див. офіційний сайт https://coachingfederation.org/) - некомерційна організація, професійна асоціація коучинга, діяльність якої спрямована на розвиток якісного коучінга в усьому світі (далі - ICF).Коуч - Виконавець, який пройшов навчання. Коуч погоджується застосовувати Ключові Компетенції ICF та бере на себе зобов'язання слідувати Етичному Кодексу ICF. Сайт - веб-сайт Виконавця, розташований у мережі Інтернет за адресою https://mycoach.com.ua/, що дозволяє здійснювати вибір послуг, ознайомлюватися із загальною інформацією про Виконавця та здійснювати взаємодію.Коучинг - процес спілкування у партнерстві з клієнтом, яке стимулює розумові та творчі процеси, стимулює рефлексію (дослідження) та творчість клієнтів з метою їх натхнення на максимальне розкриття особистого та професійного потенціалу (як особистого, так і професійного).Кодекс етики коуча – документ, прийнятий ICF (ЧИТАТИ - https://coachfederation.org/ethics/code-of-ethics) та визначає основні морально-етичні орієнтири та стандарти діяльності Коуча відповідно до ключових цінностей та етичних принципів ICF, які Коуч визнає та зобов'язується дотримуватись (далі - Кодекс).Ключові компетенції коуча - система знань, що відображають навички коуча та підходи в сучасному коучингу визначених ICF (ЧИТАТИ - https://coachfederation.org/core-competencies) для сертифікації своїх членів, які застосовуються коучами у процесі своєї діяльності.Сесія – разова онлайн відео-консультація, учасником якої є Виконавець та Клієнт, тривалість якої складає 60 (шістдесят) хвилин. Проводиться сторонами в узгоджений час по skype, zoom або в інший узгоджений спосіб. Клієнт обирає мету сесії, в той час як Коуч слухає та бере участь в процесі у формі спостережень, питань та інших навичок і вмінь Коуча, передбачених Ключовими компетенціями ICF. Основна форма взаємодії сторін у межах надання послуги з Договору. Сертифікат – документ, який підтверджує проходження коучем навчання за акредитованої програмою Міжнародної Федерації Коучингу за формою ACTP. Наявні у Коуча сертифікати наведені у розділі сайту "Про мене", є невід'ємною частиною цього Договору.Сертифікація ICF – отримання одного Коучем одного із статусів: АСС (Асоційований Сертифікований Коуч), PCC (Професійний Сертифікований Коуч) чи МСС (Майстер Сертифікований Коуч) що підтверджує відповідний диплом, який наведений у розділі сайту "Про мене", який є невід'ємною частиною цього Договору.Конфлікт інтересів - ситуація, де Коуч має такий особистий інтерес, який може стати перешкодою для виконання його обов'язків.У цьому Договорі, якщо інше не випливає з контексту:- під днями маються на увазі календарні дні; - під часом мається на увазі час за часовим поясом Києва;- під письмовим повідомленням розуміється повідомлення, відправлене стороною або поштовим зв'язком, або по електронній пошті.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ2.1. Відповідно до умов цього Договору, Виконавець надає консультативно-інформаційні послуги коучингу , а Клієнт зобов'язується сплатити їх у строки та порядку, передбаченому умовами цього Договору.2.2. Даний Договір публічно доноситься до необмеженого кола осіб шляхом його розміщення (публікації) на сайті.2.3. Відповідно до ст. 642 Цивільного кодексу України, здійснення Клієнтом оплати за Послуги є повним та беззастережним підтвердженням прийняття всіх умов цього Договору публічної оферти без винятку.2.4. Договір набирає чинності з моменту оплати Послуг Клієнтом без підписання Сторонами екземплярів Договору у письмовій формі.2.5. Кожна із Сторін гарантує іншій Стороні, що має необхідне право та дієздатність, а також всі необхідні права та повноваження, необхідні та достатні для укладення та виконання Договору відповідно до його умов.
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ3.1. Для отримання Послуг за даним Договором Клієнту необхідно призначити зустріч коучу у будь-який із вказаних у реквізитах спосіб, або заповнивши реєстраційну форму вказавши такі дані:- ім'я та прізвище- адреса електронної пошти;- номер телефону. Під час реєстрації забороняється використовувати персональні дані третіх осіб.3.2. Послуги надаються Клієнту за умови внесення передоплати за обраний пакет сесій.3.3. Виконавець має право запропонувати Клієнту провести першу сесію-знайомство безкоштовно.3.4. Виконавець не надає медичних послуг, не видає будь-яких сертифікатів чи рецептів, а також не здійснює призначення медичних препаратів, не займається лікувальною чи якоюсь іншою медичною практикою.3.5. Дата та час проведення кожної сесії визначаються шляхом вибору наданих часових слотів/варіантів та/або індивідуального погодження з Виконавцем в особистому листуванні.3.6. Як Клієнт, так і Виконавець мають право будь-якої миті відмовитися від подальшого виконання цього Договору. При цьому повернення коштів Клієнту за не проведені сесії проводиться на підставі п. 4.7. Договору.3.7. Особливістю виконання договірних зобов'язань є відсутність гарантованого результату, оскільки корисний ефект залежить не лише від професіоналізму фахівців Виконавця, а й від особистих якостей Клієнта.3.8. Після проведення всіх сесій Виконавцем та завершення надання Послуг акт про надані послуги між Сторонами не складається та не підписується.3.9. Послуги вважаються наданими належним чином та прийнятими Клієнтом у повному обсязі, якщо протягом 3 (трьох) робочих днів, з моменту закінчення Послуг, Виконавець не отримав, на свою електронну пошту, зазначену у Договорі, мотивованих письмових заперечень щодо якості наданих послуг. Відсутність будь-яких письмових зауважень протягом встановленого терміну вважається визнанням факту належної якості послуг.
4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ4.1. Вартість послуг незалежно від формату проведення сесій визначається у гривні, вказана у розділі сайту "Ціни".4.2. Для початку надання Послуг Замовнику необхідно здійснити передоплату у розмірі 100% шляхом перерахування коштів Виконавцю.4.3. Оплата Послуг проводиться у безготівковій формі на розрахунковий рахунок чи банківську картку-ключ Виконавця.Виконавець не здійснює обробку операцій з банківських карток. У разі помилок або відмови оплати Клієнт повинен звертатися до банку або представника платіжної системи, за допомогою якої здійснювалася оплата.Зміст Інтернет-платежу або платіжного документа банківської установи повинен обов'язково містити вказівку на П.І.Б. Клієнта у графі «Призначення платежу».4.4. Вартість послуг не включає будь-які комісії, що стягуються банками або платіжними системами за проведення платежу. Комісійні витрати Клієнт сплачує додатково.4.5. Послуги вважаються повністю сплаченими у момент зарахування повної вартості послуг з цього приводу Виконавця.4.6. Факт авансової оплати Замовником послуг Коуча означає, що Замовник прийняв умови цього Договору4.7. У разі розірвання Договору в односторонньому порядку, Клієнту за його письмовою заявою повертаються кошти в строк не пізніше 3 робочих днів за вирахуванням вартості проведених сесій. Клієнту повертаються кошти шляхом перерахування на розрахунковий рахунок або банківську картку. Кошти за проведені сесії поверненню не підлягають.4.8. Виконавець має право в односторонньому порядку змінювати ціни на послуги, що надаються. Вартість вже сплаченого Клієнтом пакета сесій фіксується і у разі зміни ціни Послуг не змінюється до моменту проведення всіх сплачених сесій.4.9. Клієнт самостійно відповідає за правильність і своєчасність здійснюваних ним платежів.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН5.1. Права Клієнта:5.1.1. Отримувати від Виконавця якісні професійні Послуги в обсязі згідно з умовами цього Договору відповідно до вимог, передбачених Етичним Кодексом ICF та Ключовими Компетенціями ICF.5.1.2. Користуватись Сайтом Виконавця для вибору послуг, та отрмання загальної інформації розміщеної на Сайті.5.1.3. Переносити час сесії, письмово повідомивши Виконавця не пізніше ніж за 24 години до терміну проведення сесії без будь-яких штрафних санкцій.5.1.4. Клієнт має право розраховувати на конфіденційність та нерозголошення інформації, отриманої Виконавцем та його фахівцями від Клієнта під час надання Послуг за Договором.5.1.5. У разі виявлення порушень Коучем норм Етичного Кодексу ICF Клієнт має право звернутися до Міжнародної Федерації Коучингу або до одного з її відділень.5.1.6. Використання Клієнтом інформації та матеріалів, отриманих внаслідок надання послуг від Виконавця, допускається лише в особистих цілях та для особистого використання.5.1.7. Клієнт має право достроково та в односторонньому порядку відмовитися від виконання Договору, що тягне за собою припинення надання послуг Виконавця. Таке розірвання можливе шляхом письмового повідомлення Клієнтом Виконавця не пізніше ніж за 3 (три) дні до дати проведення чергової сесії.5.1.8. У разі дострокового розірвання Договору Клієнт має право звернутися до Виконавця із заявою про повернення коштів за не проведені сесії відповідно до п. 4.7. Договору.
5.2. Обов'язки Клієнта:5.2.1. Оплачувати надання Послуг Виконавцем відповідно до вартості обраного пакету сесій та умов Договору.5.2.2. Клієнт зобов'язаний шанобливо ставитися до Виконавця, як під час письмового спілкування, так і під час проведення сесій, не принижувати його честь, гідність та ділову репутацію.5.2.3. Клієнт зобов'язується приходити на сесії у призначений час. У разі запізнення Виконавець може очікувати Клієнта до 10 хвилин і час запізнення вираховується із тривалості консультації. При запізненні Клієнта на сесію більше ніж на 10 хвилин без попереднього попередження за 24 години або у разі перенесення Клієнтом сесії пізніше ніж за 24 години до терміну її проведення сесія вважається проведеною та підлягає сплаті в повному обсязі, якщо інше не буде погоджено Сторони .5.2.4. У разі виникнення претензій до проведеної сесії, Клієнт зобов'язаний не пізніше 1-го робочого дня з моменту закінчення сесії направити Виконавцю мотивоване заперечення у формі письмового повідомлення. За відсутності письмового мотивованого заперечення до сесії вона вважається проведеною, а Послуга - наданою.
5.3. Права Виконавця:5.3.1. Виконавець має право на оплату за свої Послуги відповідно до вартості обраного Клієнтом пакету сесій та умов цього Договору.5.3.2. Виконавець має право відмовити Клієнту у подальшому наданні Послуг у разі неповажного спілкування, при неадекватній, аморальній та антисоціальній поведінці Клієнта, якщо Клієнт є неповнолітнім, або без пояснення причин.5.3.3. Виконавець може вносити зміни до цього Договору. Клієнт вважається проінформованим про зміни у Договорі після розміщення його зміненого варіанту на сторінці Сайту.5.3.4. Виконавець має право рекомендувати Замовнику звернутися до іншого коуча або до інших профільних фахівців, чиї послуги не є дублюючими або замінюючими, якщо вважатиме, що це буде для Замовника більш продуктивно і/або необхідно у відповідній ситуації.5.3.5. Виконавець має право використовувати інформацію про Замовника для заповнення аплікаційної форми для продовження сертифікату коуча в ICF, в якій виконавець може вказати: ім'я, контактну інформацію, загальну кількість годин коучингу.
5.4. Обов'язки Виконавця:5.4.1. Надавати Клієнту якісні та професійні Послуги в обсязі згідно з умовами Договору.5.4.2. Надавати Клієнту зворотний зв'язок з усіх питань, що надійшли, щодо надання Послуг.5.4.3. Виконавець зобов'язується при наданні послуги діяти відповідно до Етичного Кодексу ICF та спиратися на Ключові Компетенції ICF.5.4.4. Виконавець зобов'язується донести до Клієнта та погодити з ним, як проходитиме процес коучингу, умови та межі конфіденційності.5.4.5. Виконавець зобов'язується дотримуватися конфіденційності щодо обставин, які стали відомі Виконавцю у зв'язку з виконанням цього Договору, у тому числі:- про надання Клієнту послуг у рамках цього Договору;- про зміст сесій;- про контактні дані Клієнта: телефон, мобільний телефон, електронна пошта, Skype, паспортні дані та ін.5.4.6. Забезпечити безпечний збір, обробку та зберігання персональних даних Клієнта відповідно до вимог законодавства.5.4.7. Виконавець зобов'язаний відстежувати ризики конфлікту інтересів та потенційних конфліктів інтересів, відкрито обговорювати такі ситуації з Клієнтом та приймати рішення на користь Клієнта, аж до припинення цього Договору.
6. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ6.1. Здійснюючи оплату Послуг Клієнт автоматично дає згоду на збирання, зберігання, обробку, використання та розголошення своїх персональних даних відповідно до Законів України «Про захист персональних даних», «Про захист прав споживачів», «Про захист інформації в інформаційно- телекомунікаційних системах». Виконавець має право надавати персональні дані Клієнта третім особам, які залучені до надання послуг за цим Договором, виключно для досягнення цілей цього Договору.6.2. Виконавець та члени його команди зобов'язуються не розголошувати та не передавати персональні дані Клієнта для ознайомлення та/або використання третім особам без попередньої письмової згоди Клієнта.6.3. Виконавець та/або члени його команди мають право не дотримуватись умов угоди про конфіденційність та звертатися до відповідних державних органів, у випадках, передбачених чинним законодавством України, у тому числі, але не обмежуючись: у випадках протиправної діяльності Клієнта, на підставі рішення суду та/або повістки до суду, у разі ризику загрози безпеки власної чи оточуючим. Погоджуючись з умовами цього Договору, Клієнт підтверджує свою згоду з цими обмеженнями умов конфіденційності, передбачених цим Договором.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН. ФОРС МАЖОР7.1. За невиконання або неналежне виконання Договору сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.7.2. Усі суперечки, що виникли у рамках виконання цього Договору, Сторони вирішуватимуть шляхом переговорів. За неможливості врегулювання спору мирним шляхом, суперечка передається на розгляд суду відповідної юрисдикції згідно із законодавством України.7.3. За наявності претензій до Виконавця з боку Клієнта щодо наданих Послуг, Клієнту необхідно надіслати претензію на поштову адресу Виконавця або на адресу його електронної пошти не пізніше 1 (одного) робочого дня після надання послуг. У разі, якщо у зазначений термін претензії до якості Послуг від Клієнта не надходили, вважається, що надані Послуги відповідають умовам Договору та прийняті Клієнтом у повному обсязі.7.4. Виконавець несе відповідальність за перерви та припинення надання послуг, за винятком випадків, коли такі перерви та припинення були викликані діями Клієнта або діями третіх осіб.Виконавець не несе відповідальності за:- неможливість надання Послуг з причин, що від нього не залежать, включаючи форс-мажорні обставини, у тому числі: порушення роботи ліній зв'язку (Інтернет), раптова відсутність або несправність обладнання, несправність або припинення роботи різних Інтернет-ресурсів (у тому числі Zoom, Skype тощо), відсутність та/або погіршення якості зв'язку та передачі даних, що надаються мобільними операторами та Інтернет-провайдерами;- Порушення безпеки обладнання або несправність обладнання, що використовується Клієнтом для отримання послуг;7.5. Будь-які дії Клієнта, спрямовані на перешкоджання Виконавцем надання послуг іншим клієнтам, або дії Клієнта, що спричинили ненадання або неналежне надання Виконавцем послуг за цим Договором, спричиняють розірвання цього Договору без повернення Клієнту вартості послуг.7.6. У будь-якому випадку, сукупна відповідальність Виконавця за будь-яким позовом або претензією за цим Договором обмежується вартістю послуги, наданої за Договором.7.7. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання умов Договору, якщо таке невиконання сталося внаслідок тих обставин непереборної сили, які виникли незалежно від волі Сторін, та які сторони не могли передбачити чи запобігти.7.8. До обставин непереборної сили належать події, які роблять виконання Сторонами умов Договору неможливими: землетруси, повені, інші стихійні лиха, пожежі, ядерні або інші промислові аварії, епідемії, а також страйки, воєнні дії, громадські заворушення або акти державних органів, що перешкоджають виконанню цього Договору.7.9. Сторона, якій стало відомо про настання або наближення таких обставин, уразі можливості має негайно повідомити про це іншу Сторону.
8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ8.1. Договір набирає чинності з моменту здійснення Клієнтом оплати за Послуги та діє до моменту повного виконання зобов'язань за Договором Виконавцем або відмови Клієнта або Виконавця від подальшого виконання Договору. Розірвання Договору з ініціативи однієї із сторін оформляється шляхом направлення Клієнту письмового повідомлення на його електронну адресу, зазначену у Договорі.8.2. Виконавець має право вносити зміни або доповнення до Договору у будь-який час без будь-якого спеціального повідомлення шляхом розміщення нової редакції Договору на Сайті. Нова редакція Договору набирає чинності з моменту її розміщення, якщо інший термін набрання чинності змінами не визначений додатково при такому розміщенні.8.3. З метою оперативного документообігу задля виконання умов цього Договору Сторони погоджуються на наступний порядок обміну юридично значущими повідомленнями за допомогою засобів електронного зв'язку:- юридично значимі повідомлення, спрямовані/отримані Сторонами на адреси електронної пошти, вважаються надісланими адресантом-Стороною за Договором (відправник електронного повідомлення) та отриманими адресатом-Стороною за Договором (одержувач електронного повідомлення);- акцепт юридично значимих повідомлень шляхом виконання визнається Сторонами Договору в якості підтвердження отримання відповідних електронних повідомлень;- документи (включаючи повідомлення), передані по електронній пошті, мають повну юридичну силу для Сторін. При цьому Сторони в строк не пізніше 2 (двох) днів з дати складання документів в електронному вигляді та направлення їх по електронній пошті мають право, але не зобов'язані, направляти адресату оригінал відповідного електронного повідомлення, ідентичний за текстом, та документів, спрямованих електронним повідомленням;- листування у особистих чатах та обмін електронними повідомленнями, якщо вони мають стосунок до умов цього Договору, прирівнюються до офіційних та мають юридичну силу.8.4. Виконавець є фізичною особою підприємцем. Виконавець за цим Договором має статус платника єдиного податку 3-ї групи.8.5. З питань, що виникають у зв’язку з укладенням, виконанням і припиненням цього Договору та не врегульовані ним, Сторони зобов’язуються керуватися нормами чинного законодавства України8.6. Електронна адреса Виконавця для розгляду звернень та заявок Клієнта: moc.liamg%40hcaoc.z.etak